Specializace vzdělávání:
- Hudební výchova
- Výtvarná výchova
- Tělesná výchova a sport
Pro zařazení žáka do třídy s příslušným zaměřením se škola řídí zájmem žáka, organizačními a technickými možnostmi a prospěchem žáka.
CO SE U NÁS NAUČÍŠ?
- diskutovat, formulovat, obhajovat své postoje a názory
- nebát se hledat řešení
- ovládat různé techniky učení
- propojit teorii s praxí
- porozumět cílům a strategiím ve vzdělávání dětí i dospělých
- moderní pedagogické trendy
- využít poznatky a dovednosti z pedagogiky a psychologie
- připravit a realizovat aktivity pro volnočasovou a zájmovou činnost dětí
- získat hlubší znalosti z oblasti své specializace
- osvojit si zásady spolupráce se vzdělávacími institucemi
- zvládnout základní metody vědecké práce a potřebné návyky pro studium na VŠ
- komunikovat ve 2 cizích jazycích
Kam povedou TVÉ kroky?
- studium na VŠ
- na pozici pedagoga volného času
- začnu pracovat jako asistent pedagoga
- mohu pomáhat v rodinách při individuálním vzdělávání dětí
- uplatním se v institucích volného času a zájmové činnosti dětí i dospělých
ZE ŽIVOTA ŠKOLY?
- žákovský parlament
- ples školy
- soutěže
- olympiády
- exkurze
- zahraniční a tuzemské lyžařské kurzy
- adaptační kurz
- kurz ochrany člověka za mimořádných událostí
- zájmové kroužky
- knihovna, posilovna
- školní kluby
- posilovna a workout hřiště
Počet přijímaných studentů
30
Učební plán
Předmět | Týdenních hodin v ročníku | |||
---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. | 4. | |
Povinné předměty | ||||
Český jazyk a literatura | 4 | 4 | 4 | 4 |
Anglický jazyk | 4 | 4 | 3 | 2 |
Francouzský / Německý jazyk | 3 | 3 | 3 | 3 |
Odborná angličtina | – | – | 1 | 1 |
Konverzace v anglickém jazyce | – | – | 1 | 2 |
Dějepis | 2 | 2 | – | – |
Základy společenských věd | 1 | 1 | 1 | 1 |
Fyzika | 2 | 1 | – | – |
Chemie | 2 | 1 | – | – |
Biologie | – | 2 | – | – |
Ekologie | – | 1 | – | – |
Zeměpis | – | 1 | – | – |
Matematika | 4 | 4 | 3 | 3 |
Hudební výchova | 2 | – | – | – |
Výtvarná výchova | 2 | – | – | – |
Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 |
Informační a komunikační technologie | – | 1 | 2 | 1 |
Ekonomika | – | 1 | 2 | – |
Obecná pedagogika | 2 | – | – | – |
Pedagogika volného času | – | – | 2 | – |
Sociální pedagogika | – | 1 | – | – |
Speciální pedagogika | – | – | – | 2 |
Sociální a pedagogická komunikace | – | – | – | 1 |
Aplikovaná pedagogika | – | – | 1 | 1 |
Obecná a vývojová psychologie | 2 | – | – | – |
Sociální psychologie | – | – | 1 | – |
Pedagogická psychologie | – | – | – | 2 |
Patopsychologie a psychologie zdraví | – | – | 2 | – |
Hudební výchova – specializace * | – | 3 | 4 | 4 |
Výtvarná výchova – specializace * | – | 3 | 4 | 4 |
Tělesná výchova a sport – specializace * | – | 3 | 4 | 4 |
Seminář HVS / TVS / VVS | – | – | – | 1 |
Povinně volitelné předměty | ||||
Jazykový seminář – francouzský / německý jazyk | – | – | – | 2 |
Matematický seminář | – | – | – | 2 |
Pedagogicko – psychologický seminář | – | – | – | 2 |
Hodin týdně celkem | 32 | 32 | 32 | 32 |
* žák volí jednu z uvedených specializací |