Zvolte si variantu vzdělávání:
Od 3. ročníku žák studuje zvolenou variantu vzdělávání:
- Inovativní 3D technologie a průmyslové navrhování
- Autotronik
Pro zařazení žáka do třídy s příslušným zaměřením se škola řídí zájmem žáka, organizačními a technickými možnostmi a prospěchem žáka.
INOVATIVNÍ 3D TECHNOLOGIE A PRŮMYSLOVÉ NAVRHOVÁNÍ
CO SE U NÁS NAUČÍŠ?
- modelovat ve 3D
- tvořit výkresovou dokumentaci
- obrábět
- konstruovat v softwaru AutoCAD a Inventor
- obsluhovat a programovat CNC stroje
- obsluhovat a programovat 3D tiskárny a CO2 Laser
- používat 3D scanery
Kam povedou TVÉ kroky?
- do konstrukční kanceláře
- do světa průmyslového designu a navrhování
- na vysokou školu
ZE ŽIVOTA ŠKOLY?
- žákovský parlament
- ples školy
- soutěže, olympiády, exkurze
- zahraniční a tuzemské lyžařské kurzy
- adaptační kurz
- kurz ochrany člověka za mimořádných událostí
- zájmové kroužky
- knihovna
- posilovna
- školní kluby
AUTOTRONIK
CO SE U NÁS NAUČÍŠ?
- modelovat součástky
- navrhovat design autodílů a příslušenství
- používat technologie autodílny (dynamometr, vyvažovačku a obouvačku kol, válcovou zkušebnu brzd)
- používat moderní autodiagnostiku
- měřit emise
Kam povedou TVÉ kroky?
- do světa automobilů a motorek
- založíš si vlastní firmu
- na vysokou školu
ZE ŽIVOTA ŠKOLY?
- žákovský parlament
- ples školy
- soutěže, olympiády, exkurze
- zahraniční a tuzemské lyžařské kurzy
- adaptační kurz,
- kurz ochrany člověka za mimořádných událostí
- zájmové kroužky
- knihovna, posilovna,
- školní kluby
Počet přijímaných studentů
30
Učební plán-Inovativní 3D technologie a průmyslové navrhování
Předmět | Týdenních hodin v ročníku | |||
---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. | 4. | |
Povinné předměty | ||||
Český jazyk a literatura | 3 | 3 | 3 | 4 |
Anglický jazyk | 3 | 3 | 3 | 3 |
Základy společenských věd | 1 | 1 | 1 | – |
Dějepis | 2 | – | – | – |
Matematika | 4 | 4 | 3 | 3 |
Fyzika | 3 | 2 | – | – |
Chemie | 2 | – | – | – |
Biologie a ekologie | 1 | – | – | – |
Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 |
Informační a komunikační technologie | 2 | 2 | – | – |
Ekonomika | – | – | 3 | – |
Technická dokumentace | 3 | 1 | – | – |
Mechanika | 2 | 2 | 3 | – |
Praxe | 2 | 2 | 2 | 3 |
Mechatronika | – | 2 | 2 | – |
Elektrotechnika | – | 2 | – | – |
Strojírenská technologie | 2 | 2 | 2 | 3 |
Stavba a provoz strojů | – | 2 | 3 | 4 |
Kontrola měření | – | – | 2 | 2 |
Počítačové konstruování | 1 | 3 | 2 | 2 |
Konstrukční cvičení | – | – | 2 | 2 |
Počítačové aplikace | – | – | – | 2 |
CNC stroje | – | – | – | 2 |
Povinně volitelné předměty | ||||
Humanitní seminář | – | – | – | 1 |
Jazykový seminář | – | – | – | 1 |
Matematický seminář | – | – | – | 1 |
Hodin týdně celkem | 33 | 33 | 33 | 33 |
Učební plán-AUTOTRONIK
Předmět | Týdenních hodin v ročníku | |||
---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. | 4. | |
Povinné předměty | ||||
Český jazyk a literatura | 3 | 3 | 3 | 4 |
Anglický jazyk | 3 | 3 | 3 | 3 |
Základy společenských věd | 1 | 1 | 1 | – |
Dějepis | 2 | – | – | – |
Matematika | 4 | 4 | 3 | 3 |
Fyzika | 3 | 2 | – | – |
Chemie | 2 | – | – | – |
Biologie a ekologie | 1 | – | – | – |
Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 |
Informační a komunikační technologie | 2 | 2 | – | – |
Ekonomika | – | – | 3 | – |
Technická dokumentace | 3 | 1 | – | – |
Mechanika | 2 | 2 | 3 | – |
Praxe | 2 | 2 | 2 | 3 |
Mechatronika | – | 2 | 2 | – |
Elektrotechnika | – | 2 | – | 2 |
Strojírenská technologie | 2 | 2 | 2 | 2 |
Stavba a provoz strojů | – | 2 | 1 | 1 |
Kontrola a měření | – | – | 2 | 2 |
Počítačové konstruování | 1 | 3 | – | – |
Konstrukční cvičení | – | – | 2 | 2 |
Počítačové aplikace | – | – | – | 2 |
Silniční vozidla | – | – | 2 | 4 |
Diagnostika silničních vozidel | – | – | 2 | 2 |
Povinně volitelné předměty | ||||
Jazykový seminář | – | – | – | 1 |
Matematický seminář | – | – | – | 1 |
Hodin týdně celkem | 33 | 33 | 33 | 33 |